کار در سفر

طلوع آفتاب
معرفی استان هرمزگان
2019-05-14
سفر با ون
سفر با ون
2019-05-17

کار در سفر

کار در سفر. travel jobs

درآمدزایی در سفر

پس از دقت در کاهش هزینه‌های سفر، کار در سفر و داشتن درآمد حین سفر، عاملی مهم برای استمرار سفرهای غالبا طولانی است.

به روش‌های متفاوت می‌توان در سفر درآمد داشت. اگر هنر یا حرفه‌ای دارید می‌توانید به انواع مختلف از آن برای درآمدزایی در سفر استفاده کنید.

نوازندگی خیابانی، انجام هنرها و صنایع دستی مانند کارهای ظریف با چوب و سنگ، انواع بافتنی مانند دستبند و سربند و دست‌ساخته‌هایی از این دست می‌تواند برای شما در سفر تولید درآمد داشته باشد.
اتفاقا این کارهای درآمدزا، چندان به ابزار سنگین یا غیر قابل حمل نیاز ندارد و با داشتن یک مُقار برای کنده‌کاری‌های کوچک و چند سنباده و یک چاقوی کوچک می‌توانید از تکه‌های مختلف چوب که سر راهتان فراوان است، کاردستی‌های جذابی بسازید.

بدانید که به عنوان یک گردشگر شانس خوبی برای فروش محصولات خود دارید. اگر هم اجرای خیابانی (باسکینگ) می‌کنید هم از این شانس برخوردار هستید که حمایت شوید.

Busking یعنی اجرایِ موسیقی داوطلبانه‌ی خیابانی.

کسب و کارهای اینترنتی و کارهایی که از راه دور قابل کنترل هستند هم امروزه راه بسیار مناسبی برای درآمد در سفر به شمار می‌رود.
اگر به کسب درآمد از اینترنت یا به اصطلاح نت‌وورک مارکتینگ آشنایی دارید، فرصت خوبی برای سفرهای نسبتا طولانی دارید.

علاوه بر اجرای موسیقی خیابانی، فروش محصولات و صنایع دستی و هنری و علاوه بر کنترل شرکت یا کسب و کار از راه دور، درآمد اینترنتی و همچنین لیدری محلی یا عمومی، ایده‌های دیگری هم وجود دارد.

با استفاده از برخی سایت‌های کاریابی، کار در کافه، مزرعه، یا هر محل مرجع دیگری، می‌شود در مقصد مورد نظر، به طور موقت کار پیدا کرد.

کمک به منیجر (هاستل) هم یکی از کارهایی است که بدون دریافت و پرداخت هزینه‌ای اجازه اقامت برای برخی از دوستان را فراهم کرده است.

چند وب‌سایت‌هایی برای کوله‌گردها که می‌توان از آن‌ها کارهای مختلف داوطلبانه پیدا کرد، عبارتند از:
Hippohelp.com
workaway.info
caretaker-jobs.com
hosteltraveljobs.com
iapa.org
findacrew.net
freelancer.com
Helpx.net
wwoof.net
hosteljobs.net

در این سایت‌ها می‌توانید کارهایی چون نگه‌داری کودک یا حیوان خانگی، کارهای دریایی و بر روی کشتی یا قایق و همانطور که اشاره شد، کار در مزرعه، کار در هاستل و یا کافه و مثال‌های از این دست در همه کشورها، کم و بیش پیدا کنید.

علاوه بر همه‌ی این موارد حتما ایده‌های شخصی خوبی هم برای هر فردی قابل وقوع است که می‌تواند آغازگر یک راه جدید برای درآمد در حین سفر باشد.

نوشته: حامد الماسی
تصاویر این مقاله تزیینی‌اند

3 دیدگاه ها

  1. altyazili گفت:

    Pretty! This has been a really wonderful article. Thank you for supplying this information. Leeann Angeli Burch

  2. watch گفت:

    Hey there. I found your web site via Google at the same time as searching for a similar topic, your web site got here up. It appears to be good. I have bookmarked it in my google bookmarks to visit then. Raina Berkeley Rubia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.